עטיפות נייר מעוצבות לבקבוקים הפכו ללהיט – פיתרון יצירתי למגבלת תווית היין

יצרנים מצאו דרך יצירתית "לעקוף" את מגבלת תוויות היין – היין עדיין עומד בתקן החוקי (גודל Font, מידע לגבי תוספים ומדדים ואזהרה לגבי צריכה מופרזת של אלכוהול) אך כעת ישנה פלטפורמה שלמה נוספת שעוטפת את הבקבוק שעליה ניתן להדפיס גרפיקה, מלל נוסף ועוד שלל דברים מעניינים ללא כל מגבלות.  כלי נפלא ליצירת בידול מהמתחרים וביטוי נוסף למותג.

העטיפה, שבין היתר מגנה על הבקבוק במשלוח מפני שריטות וכדומה התגלתה כלהיט והגידול במכירות יינות "עטופים" מדברים בעד עצמם.

 

 

למאמר

למאמר המתורגם לעברית (יתכנו עיוותים לשוניים)

למאמרים נוספים בחדשות הכנת היין

שתפו והפיצו לחברים: (-:

Share to Google Plus
פוסט זה פורסם בקטגוריה חדשות הכנת יין בעולם, עם התגים , , . אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

סגור לתגובות.